Kjære kunde,

For å gjøre bestillingsprosessen så enkel som mulig har vi laget denne brukerveiledningen. Skulle det være spørsmål rundt hvordan dette virker ta gjerne kontakt på post@btservic.no eller vår vakttelefon 926 60 360.

STEG 1: Din reise
Det første bildet er delt inn i to deler: Din reise, og eventuelle tilleggstjenester/valg.

I din reise vennligst oppgi:

Hentested (Fra)
Leveringsadresse (Til)
Det er flere måter å søke opp en adresse, bedrift, hotell eller lignende. Bruk nedtrekksmenyen for å endre alternativ.

Undter “Valg” vennligst oppgi:
Om din tur er en vei eller tur/retur, antall bagasje, eventuelt flightnummer m.v.
Hentedato og tid, det samme for retur om det velges reise tur/retur.
Om det er henting på Flesland, sett henting til flyets ankomsttid og oppgi flightnummer, så følger vi opp eventuelle forsinkelser
Ved henting på adresse oppgis tiden man ønsker å bli hentet.
Ekstra tillegg, som f.eks. barnesete/pute, spesialbagasje, ventetid o.l. Oppgi så tydelig informasjon som mulig i feltet for merknader.

STEG 2: Velg biltype
Det kommer opp et kart med reiseruten basert på innlagte data, vennligst kontroller at dette samsvarer med ønsket tur.

Det er da kommet opp en oversikt over hvilke biler som kan benyttes til ditt oppdrag, og prisen for de forskjellige bilene. Velg den biltypen du ønsker, så sjekker en av våre ansatte tilgjengelighet for denne biltypen og gir en tilbakemelding så snart dette er gjort.

MERK: Er det bedt om spesielle tjenester så som flere stopp, spesialbagasje eller lignende vil det ikke komme opp pris, da en av våre ansatte vil måtte gå gjennom bestillingen for å finne korrekt pris på oppdraget. Dette vil så bli tilsendt pr. e-post.

STEG3: Personalia
Er det første gang du benytter Bergen Transfer Service AS, vennligst oppgi personalia som blir forespurt.
NB! Ved innlegging av mobilnummer vennligst benytt formatet: +(47) 12345678 Dette fordi vårt bookingsystem håndterer klienter fra hele verden, og utsendelse av bekreftelser og lignende skjer automatisk fra vårt bookingsystem.
Gyldig e-postadresse er viktig da alle våre beskjeder, bekreftelser og endringer fra kontoret vil bli sendt deg pr. e-post.

MERK: Vær nøye med at vi har riktig informasjon. Bergen Transfer Service AS tar ikke ansvar for hendelser som oppstår på bakgrunn av feilaktig eller mangelfull informasjon fra kunde.

EKSISTERENDE KUNDE:
Legg inn brukernavn (c******) og passord. Dette fikk du tildelt ved første bestilling.
Har du glemt passord trykk ikonet for glemt passord og vi sender det på nytt. Har du glemt både brukernavn og passord send oss en e-post til post@btservice.no og vi sender dette pr. e-post.

STEG 4: Betaling / Bekreftelse
Velg betalingsform. Vi tilbyr betaling på nett. Dette er den desidert enkleste måten å reise på, da får man kvittering allerede ved bestilling, og slipper å belemre seg med å bruke tid på dette i bil. Bli hentet og levert, kun det……

Vi har også valget “Betal i bil/Senere”. For firmakunder tilbys tilsendt faktura i etterkant av utført oppdrag. Man kan også betale direkte i bil, enten med kort eller kontanter.

Vi vil sende en ordrebekreftelse hvor vi bekrefter de valg som er gjort.

Takk for at du velger å bestille bil hos Bergen Transfer Service AS

Ikke nøl med å ta kontakt med oss dersom det er spørsmål, enten ved å bruke kontaktskjemaet her på siden, sende en e-post til post@btservice.no eller ved å ringe vår vakttelefon på +(47) 926 60 360